Varför sova när man kan vara vaken?

Väskan är packad och snart är det dags att bege sig mot flygplatsen och påbörja resan mot Usa. Hade egentligen tänkt sova några timmar men inser att det inte är någon som helst idé, så jag sitter i soffan och tittar på min väska för att försöka komma på om det är något som är glömt.
 
Det känns som att det var igår som vi kom på att vi skulle åka iväg, tiden har verkligen bara sprungit iväg. Nu sitter jag här och inser att om x- antal timmar kommer jag att befinna mig i New York, Staden som aldrig sover. Känns rätt galet. Nu är det bara hoppas att allt flyter på så smidigt som möjligt och att jag får sova på planet istället.
 
Puss!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0