Några dagar i storstan.

Har haft helt underbara dagar i Stockholm med mina fina vänner. Junibacken, leksaksmuseet, spårvagnsmuseet, spritmuseet, skansen, hop on hop off buss och fina fikastunder med bästa vänner. En tripp till storstan var verkligen de jag behövde, få kramas, snacka skit och bara må bra i fina vänners sällskap. 
 
Nu är jag tillbaka och fylld med ny energi. Julkänslan har börjat sjunga sig fram och ikväll har jag julpyntat hela lägenheten. Imorgon är jag ledig och tänker bara njuta, det kommer bli en springtur och ett zumbapass morgondagen till ära. Men nu tänker jag lägga mig och titta på min julstjärna tills John Blund kommer för att sluta mina ögon.
 
Tack alla inblandade för dessa fina dagar i sthlm, ni är guld värda och jag saknar er varje dag. Kärlek och respekt till er. 


Kommentarer
the bezt

Och jag saknar dig! Jämt! Hela tiden!

2014-11-27 @ 15:07:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0