De där lilla extra.

Ledig, vad är det? Det där med att vara ledig fungerar inte så bra för mig, jobb några timmar imorgon ändå. Men inte klagar jag, de är konstigt hur gäster kan få en att må bra, bara av att lämna en lapp med texten "Tack för en underbart trevlig vistelse" eller när dom bjuder in en till att dricka vin med dom efter avslutat pass.
 
Eller helt enkelt en så simpel sak som att bara säga "Men jobbar du än? Och fortfarande ett så stort leende på läpparna" såna där simpla saker som ändå betyder så mycket och får en att känna sig uppskattad. Ibland är det stressig och ibland är de tungt men dagar som dessa älskar jag verkligen mitt arbete.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0