kärlek, så vackert ord.

Visst är kärlek fint, absolut! Man blir glad av att se de äldre människorna som har hängt ihop hela livet och fortfarande ser nykära ut, när de håller varandra i handen skrattar och kramar om varandra. 
 
Man blir glad när man ser ett ungt par åka och bo på hotell för att få umgås och göra något kul, de spelar biljard och retar varandra på ett sånt där kärleksfullt sätt. Man ser i hennes ögon att hon älskar honom så otroligt mycket och man ser i hans ögon att han skulle vilja ge henne hela världen. 
 
Ja, visst är kärlek vackert.. Jag kommer nog alltid ha en svag punkt för kärlek, en hopplös romantiker helt enkelt. Men vem är inte lite kär i kärleken? Jag vet iaf att jag är det och det är helt okej för mig! 
 
/L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0