Året 2015

Då har ännu ett år gått och vi säger hejdå till 2015 och hälsar 2016 välkommen. I början av året så var mitt huvud ett känslomässigt kaos och jag hade ingen aning om var jag var på väg. Jag valde att gömma mig i väldigt mycket jobb, vilket både var för och nackdel. Trots väldigt mycket jobb så har jag lärt mig väldigt mycket om mig själv och var min gräns går. Jag har blivit mer självisk och jag gör sånt som jag mår bra av. 
 
Januari:
 Januari var den månad då jag inte tog ett enda kort, den månaden jag var som mest kaos,
den månaden jag började grotta ned mig i lite för mycket jobb.
 
Februari:
Jag fick besök från Gävle och trotsade kylan för att åkta på Jokkmokks marknad. Jag var på
lanseringsfesten av Jukkasjärvi ölen med jobbet, där jag även fick chansen att surra med Plura.
Mars:
Vi anordnade en marsfest som blev väldigt lyckad, där folk gick all in med utklädnad.
tyvärr så blev dock denna fest även en slags avskedsfest för två väldigt fina personer som
bestämde sig att lämna livet i norr och flytta söder ut.
 
April:
Jag åkte till Norrköping för att hälsa på och hjälpa bästa superguiden att flytta in i sin
lägenhet. Mycket shopping och trevligheter får sammanfatta april månad.
 
Maj:
 Maj bestod av en hel del roliga fester med galet fint folk. Jag blev även bjuden på en supergod
thai middag av mammas kompis. Det var precis som att vara tillbaka i Thailand igen.
 
Juni:
Månaden vi hade besök av våra släktingar från Usa, vi spenderade en dag på stugan
med svensk buffé-lunch där pitepalt uppskattades väldigt mycket. En dag jag aldrig
kommer glömma, så fina minnen!
 
Juli:
 Jag fick besök hela vägen från skåneland av finaste peps. Vi besökte storforsen och
festade loss på pdol. Mycket dans, konstiga fester och skratt sammanfattar juli månad!
 
Augusti:
 Vi åkte till min stuga och sa farväl till sommaren, grabbarna tog ett sista dopp i havet,
vi åt gott, skrattade och hade ett helt fantastiskt slut på sommaren!
 
September:
 
Jag blev korthårig och spenderade mesta delen av september på jobbet, jag mös väldigt
mycket med min fina hund ute i friska luften. Vi firade även några födelsedagsbarn.
 
Oktober:
 
Vi drog till New York. Vi var riktiga turister och försökte se så mycket som möjligt.
Jag fick spendera min födelsedag på en ninja restaurang där jag blev utsedd till ninja och
fick skönsång och tårta av personalen som försökte skrämma en under hela middagen.
 
November:
 
Vi flög vidare till San Francisco där vi skulle bo hos mina släktingar. Efter att ha turistat
i SF tog vi bilen vidare till Los Angeles. Där blev det mycket sol, bad och shopping.
Vi passade självklart på att utforska utelivet där vi träffade ett härligt gäng pojkar som
vi festade genom natten med. Resan var helt fantastisk, ska verkligen göras om!
 
December:
 December var en lugn månad med mycket julklappsshopping och mys med familjen.
Nyår spenderades med bästa sällskap där tema var röda mattan. Mängder av skratt,
alkohol och tokiga bilder blev det. Men shit vad jag älskar dessa galna människor!
 
2015 var ett fantastiskt år och jag hoppas att 2016 blir lika fantastiskt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0