När det mest ologiska är det logiska.

Jag hade länge väntat på den där dagen. Jag visste exakt vad jag skulle göra och säga. Jag hade mitt manus, mina handlingar. Allt var så logiskt. Tills den dagen kom. Jag frös för en sekund och insåg att manuset jag hade skrivit i mitt huvud helt plötsligt blev suddigt, svårt att läsa.
 
Handlingen skenade iväg och jag visste vad jag behövde göra, vad jag skulle göra. Jag visste att det inte var det mest logiska, men det kändes så rätt just då, jag följde inte mitt manus men vad gör det när det blev bra? Ibland kanske det är rätt att göra fel om felet får en att må bra. 
 
Vad vill jag få ut med detta då? Jo, att våga gå utanför kanterna att lämna sin trygghetszon, att inte alltid följa manus. Vem vet vad man kan åstadkomma för bra!
 
Förutom all stress så leker livet just nu och jag mår bra! Jag har nog aldrig känt mig så stark som jag gör just nu. På måndag åker jag till staterna med två av mina närmsta vänner, som jag längtar!  
 
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0