Dagen

Då har man bokat klipptid i alla fall.. så får vi se om det blir kort hår igen.. Känner att det är dags för en förändring nu! 
 
Tänk vad mycket man hinner få ut av dagen när man jobbar dagpass, hunnit träna core, dans,power och step.. Nu känner jag träningsvärken komma smygande..
Hunnit boka klipptid, vara ned en sväng på stan och även latat mig framför tv:n (vilket jag tyckte att jag förtjänade efter dagens monster träning).
 
Nu hoppas jag att Mr.Blund kommer så jag även är utvilad till sista arbetspasset för i veckan. Måste säga att det är sjukt värt att jobba ihop flera dagar så man kan få långledigt när man väl är ledig! Som jag ska njuta! God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0