Sån där lista i brist på annat.

1. Hur såg ditt liv ut för ett år sedan? Jag bodde i Dalarna och studerade till reseproducent.

2. Hur ser det ut idag? Jag har flyttat tillbaka till min hemort, färdig examinerad reseproducent, skaffat lägenhet och sommarjobbar inom turism.

3. Vad längtar du mest efter just nu? En utlandsresa.

4. Vem längtar du efter? Mina vänner som bor för långt ifrån mig.

5. Vilken är din absoluta favorit färg? Just nu, Limegrön.

6. Vad är det finaste någon gjort för dig? Skickat blombud. 

7. När grät du senast? Igår.

8. Om du fick välja en plats du skulle vilja vara på just nu, vart skulle det vara? Nai- harn i Thailand.

9. Hur gammal är du? 23år i Oktober.

10. Vilken film såg du senast? hmm.. Kan ha varit Harry Potter.

11. Vem ringde du senast? Mamma.

12. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? 60-tals utställning, broschyrer och utsikt mot havet.

13. Vilken färg är dominerande i din garderob? Svart.

14. När vaknade du i dag? 08,30

15. Vilken är din favorithögtid? Måste nog säga Julen.

16. Vem skulle du vilja ta med dig på en jorden runt resa? hmm, Superguiden Emma.

17. Hur vill du tillbringa din pension? Med någon jag älskar och resa runt en hel del.

18. Vad är du på för humör just nu? Väldigt oklart.

19. Vilka världsdelar har du varit i? Asien, Europa, USA.

20. Vilka yrken har du provat på? Kofösare, Handlarn butik, SAS, Elefantguide och Turistbyrå.

21. Vilket stjärntecken är du född i? Skorpionen

22. Vad sa du senast? Hejdå!

23. Vad har du i dina fickor? Nycklar och ett kvitto.

24. Hur många gånger har du flyttat? Tre.

25. Nämn tre saker som gör dig glad? Min hund, mina vänner och resa.

26. Är du morgon eller kvällsmänniska? Nattmänniska haha!

27. Senaste filmen du såg på bio? Hunger games på lyxbio i Thailand.

28. Har du någon gång badat naken utomhus? Ja.

29. Bästa resan du gjort? Alla är speciella för sig, men Turkiet 2009. Resan då jag blev förälskad i att resa.

30. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? Nej, men de var väldigt nära.

31. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Tror att det kan ha varit blombudet.

32. Har du något tatuering? Två stycken, en text och en drömfångare.

33. När flög du senast? I December.

34. Vilken är den roligaste träningsformen? Zumba.

35. Har du några husdjur? En Hund: Hugo och en Katt: Charlie

36. Vill du gifta dig? Ja, det vill jag.

37. Vilka är dina största svagheter? Jag är för snäll och låter andra köra med mig, virrig och tänker för mycket.

38. Har du något smeknamn? Lisse, Liss, Doris och Dorran.

39. Vad ska du göra imorrn? Imorgon är jag ledig, så då ska jag åka båt och bada om vädret är bra.

40. Tre bra låtar som du lyssnar mycket på nu: Emelie Sandé - Daddy, Miley Cyrus- Jolene och Medina- Se på mig nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0