Önskan.

Ligger i sängen och lyssnar på hur regnet vräker ned och hur åskan dundrar inte långt från mig. Ibland lyser till och med hela rummet upp av blixtens starka ljus. Det är såna här dagar man önskar att man slapp vara själv. Jag drömmer mig bort, den fina killen ligger och håller om mig eftersom att han vet hur otroligt obehagligt jag tycker att det är med åska och blixtar. Han bara finns där utan att man ens behöver fråga. 
 
Imorgon är jag ledig och tänker försöka kurera mig från denna eviga förkylning. Jag hoppas på sol så jag kan åka ned till stranden och bara slappa. På söndag blir man ett år äldre och jag har två önskningar, det tråkiga är bara att ingen av dom kommer till att slå in.. 
 
Men nog hade jag blivit glad om jag fick mysa med min lilla hund på min födelsedag, men som sagt, det kommer tyvärr inte slå in, jag får vänta till jul helt enkelt.
 
Hörs på!
/L
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0