Mitt boende.

Framme i Phuket, ligger i mitt lilla rum för mig själv och hör syrsorna spela samtidigt som den lilla fläkten jag har kämpar för att få luften att cirkulera.. Trots att jag tagit mig en dusch i de lilla badrumet har svetten redan börjat rinna.. Ute är det varmt och väldigt fuktigt. 
 
Utanför min dörr har jag redan hunnit se en stor orange ödla som kröp längst väggen, även en väldigt stor spindel som satt och vaktade utanför toaletten.. 
 
Folket jag träffat än så länge verkar trevliga och skojiga, två tjejor som var från Finland och en kille som var från Sverige. Imorgon är första dagen på kontoret och jag undrar vad sjutton jag gett mig in på! 
 
Dags att försöka sova en stund då.. Om det nu ens är möjligt!
 
/L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0