Grattis, eller nå...

Idag har släkten varit här för att fira att lilla jag snart fyller år. Då jag kommer till att befinna mig i Thailand under min födelsedag så ville dom fira mig redan nu, och inte tackar jag nej till firande,tårta och paket! Nu är även väskan färdigpackad och jag börjar fundera om jag har packat ned kläder till hela släkten, kan inte ens minnas att jag ägde så mycket kläder som ligger i resväskan just nu.. Nåja, bara hoppas den går att stänga då det är dags.
 
Resfebern är fortfarande väldigt hög och det gör lite ont i hjärtat att lämna allt, samtidigt som jag hoppas på en rolig tid i solen och värmen. Kan inte fatta att jag snart åker och att jag ska vara borta i 2,5 månad.. Helt galet.. Har nästan hunnit säga hejdå till alla, Nu är det bara det jobbigaste hejdå:t kvar... Hugo.. Min älskade lilla hund och solstråle, fy vad jag kommer sakna dig.
 
/L
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0