Fina människor, träning och moped!

Har verkligen träffat underbara människor här, mycket skratt och glädjetårar som sprutar. Har även köpt mig ett gymkort så nu har man börjat träna på riktigt också, dock var det nästan värt pengarna bara för den fräscha duschen,  ser verkligen fram emot att gå dit imorgon igen, måste säga att jag känner mig mer taggad än någonsin! 
 
Idag drog vi även till nattmarknaden åt lite mat och köpte lite grejor till "vår" katt som fick namnet Simba Danger. Strosade omkring och drog sedan vidare till Katri och Johans crib och såg klart filmen vi började se igår. Imorgon ska jag och Emma dra och fixa en moped till mig också, vilket jag aldrig trodde att jag ens skulle överväga här.. well, well.. vi får väl se om den galna trafiken äter upp mig eller om jag faktiskt överlever!
 
/L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0