Studieresa

Då var man tillbaka efter en helg i Oslo och Köpenhamn. Vi började resan med buss till Oslo för att gå på resemässa för att sedan åka vidare med färja över till Köpenhamn. Där blev vi guidade av klassen över oss men fick även lite egen tid. Måste faktiskt säga att Danmark överraskade mig positivt, Köpenhamn var en riktigt fin stad det var första men lär inte vara sista gången jag åker till de vackra grannlandet.
 
Kryssade för första gången så även det var ganska spännande, så inom loppet av fredag till måndag så har jag hunnit besöka två länder jag aldrig förut varit i och åkt färja som jag heller aldrig gjort innan. God mat, mycket att se, underbara människor och festande.
 
Jag sammanfattar denna resa med en hoppbild av mina fina!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0