Hope.

Jaha, då har min söta, fina roomie lämnat mig för en helg i Stockholm.
Hur man nu kan välja storstaden framför det här? Hur som helst så ska jag hålla mina tummar för henne imorron även fast jag vet att hon inte behöver det, för kan dom inte se hennes awesomeness så kan dom slänga sig i väggen. Det är alltså en jobbintervju inför lia (Lärande i arbete) hon ska på.
 
Så i helgen blir jag alltså ensam och övergiven, vilket kan vara lika bra då jag har en massa saker att fixa. Jag hoppas även ni håller tummar och tår för mig imorgon, då jag har tänkt tenta av indesign kursen, jag hoppas verkligen jag kommer ihåg mer än vad jag tror att jag gör och jag hoppas av hela mitt hjärta att jag klarar den och med bra betyg. Får helt enkelt hoppas på att tre år på mediegymnasiet gett mig något fint i ryggsäcken.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0