Dra åt helvete och stanna där.

Fick en liten wake up här om dagen då jag insåg hur vi låter folk påverka oss och hur dumma och idiotiska killar som det faktiskt finns. Folk som tror att dom kan äta kakan och ha den kvar, dom som tror dom kan behandla tjejor hur dom vill och hur som helst. Inte okej. Vi tjejor får väl skylla oss själv även vi, som skyddar dessa idiotiska pojkar för våra vänner, vi låter dom behandla oss som skit.
 
Visst finns det idioter till tjejor också, men den här dagen drog tillbaka minnen som fick mig att bli så grymt förbannad på en kille som jag aldrig ens har träffat.. Nä, nu är de fan dags vi börjar stå på oss själva, för alla dessa jävla spel, kan dra åt helvete. Jag orkar inte med dom..


Kommentarer
bezta

vemvemvem?
Talk to me!

2014-05-04 @ 17:53:14
URL: http://fjellstrumpan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0