Hej och Hå!

 
Jag har fått skäll om dålig uppdatering här på bloggen, så jag tänkte jag skulle uppdatera er lite! Det har hänt rätt mycket, jag hade ingen energi och drog hem till norr en vecka. Jag spenderade alla hjärtans dag med bästa Fry med vin och skitsnack, fick nästan uppleva en panikångestattack men lyckades stoppa mig själv, umgicks massor med min älskade pojkehund och fick mysa med familjen, fick även umgås och snacka skit med Ella som även fixade ny frisyr och ny färg till mitt hår, Tack fina du.
 
Kom tillbaka hit, med mig i bagaget hade jag Fry och överraskade Bobo, hon grät som ett litet barn av lycka. Vi drog till Borlänge och shoppade, såg Harry P och myste i mängder.
 
Började mina nattpass på vasaloppet, vilket var ett rent helvete där vi städade och vaktade hela mässan. Fick skrämma iväg snorungar som försökte stjäla knäckebröd. Har även varit parkeringsvakt med udon för hedersgästerna och imorgonbitti bär det av mot Evertsberg för att ta hand om vasaloppets hedersgäster. 
 
Så nu ska jag försöka sova en stund, ska bättra mig på bloggen också! 
 
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0