Jobb!

Sitter på jobbet, massor av turister kommer in och frågar efter närmsta badplats, nästan så att jag känner "rub it in my face". Menmen turisterna är glada och trevliga och jag får chans att hjälpa dom, så jag ska inte klaga. Idag slutar jag kl 16,00 så efter jobbet blir det båt och stranden som väntar, sen kanske man drar en sväng till Pdol och äter lite festivalmat. Annars rullar livet på, jag jobbar och sliter, sover och njuter av värmen emellanåt. 
 
Det har varit lite upp och ned den sista tiden, så jag hoppas att allt snart ska vända mot det bättre.. Saknar alla de som bor sjukt långt ifrån mig och hoppas på att snart kunna hälsa på dom. 
 
Aja, back to work!
/L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0