Världen snurrar men du står still.

När du ligger i din säng och det känns som att hela världen snurrar. Huvudvärken tar över och du känner dig helt tom. Jag antar att det blir så när du är för envis för att ligga hemma och vara sjuk, även fast du vet att man inte ska jobba med feber. Nåja, är huvudet dumt får kroppen lida! En jobbkväll kvar och sen är man ledig hela fredagen, har en känsla av att de lär bli sängläge med te och serier! 
 
Just nu ligger jag och tänker tillbaka på tiden i dalarna. Trots att boende situationen blev lite väl mycket där ett tag, så måste jag faktiskt säga att jag har riktigt fina minnen därifrån. Vissa dagar önskar jag bara att jag kunde spola tillbaka tiden 2år och bara få göra om allt det fina och spola förbi de tunga perioderna. 
 
Det känns som att de var igår som jag och kusse tog släpet och började den långa resan mot dalarna. Nervositeten, förväntningarna och den nya starten. Helt galet att det redan gått två år, och att de har hunnit hända så otroligt mycket på dessa två år, både på gott och ont..
 
Men nu tror jag bestämt att Mr. Blund är på väg! God natt! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0