spola tillbaka tiden.

Tänk om man kunde spola tillbaka tiden. Hade du gjort det? Hade du gjort saker annorlunda? Ångrar du saker du sa? Saker du gjorde? 
 
Detta är återkommande frågor som dyker upp i mitt huvud. Jag har funderat länge på om jag skulle spola tillbaka tiden om jag kunde. Ja, jag skulle spola tillbaka tiden om jag kunde, inte för att jag ångrar något på de sättet utan för att kunna göra saker annorlunda, handla på vissa andra sätt, trott på mig själv lite mer och gjort saker på annat vis. Jag tänker varje dag på hur saker skulle ha sett ut om jag hade kunnat spola tillbaka tiden. 
 
Jag önskar jag kunde, men eftersom att jag inte kan så får jag blicka framåt.. De sägs att man bara ångrar de saker man inte gjorde. Det kanske ligger något i det.. Men tänk om man ångrar saker som man gjorde, människor man träffade, folk som behandlade en som skit och inte brydde sig om det. De där med att ge och ta. Om folk ändå bara ska ta, betyder det att man inte behöver ge längre?
 
God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0