Upp och ned!

Livet har varit väldigt upp och ned på sistone, mer ner än upp dock.. Men nu ska vi försöka ändra på det, varför hela tiden fokusera på det negativa när man kan satsa på det positiva. Det positiva är att jag fått lägenhet, jag kommer bli "sambo" i några månader med en av mina bästa vänner, Praktiken går bra och jag har fått sommarjobb fem minuter från min lägenhet, Skolan är snart slut och jag blir examinerad reseproducent, Jag är ledig från torsdag till tisdag och tänker njuta av påsken med familj och vänner, imorgon ska jag umgås med två av dom bästa och se när Skellefteå (förhoppningsvis) tar hem segern. Så trots allt de dåliga och jobbiga som hänt så ska jag försöka fokusera på det som får mig att må bra och blir glad av. 
 
/L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0