Rullar på.

Livet rullar på rätt bra, fullt upp på praktiken och strålande sol om dagarna, nästan så man börjar ana att sommaren är på väg. Äntligen. Snart är det valborg och den tänker firas nykter med fina Johanna, vad vi hittar på får vi se men en massa mys ska det bli. Nu är det snart bara en månad kvar tills jag får flytta in i lägenheten och påbörja mitt liv som stadsbo. Tänk att det ska krävas en flytt från sin hemort för att inse att det är hit man kommer när man kommer hem.
 
Tittat igenom gamla bilder på olika resor genom livet och inser att jag faktiskt har haft det rätt bra och hunnit göra och se rätt mycket, någon jag ser på tok för lite av är bruden till vänster på bilden. Henne saknar jag så det gör ont i hjärtat och hoppas att jag får träffa henne snart igen, för det var på tok för länge sedan!
 
/L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0