Jobbig men också en fin dag.

Idag var en jobbig men väldigt mysig dag, Började dagen med begravning av mina kusiners farfar, fick ta farväl och krama om de närmaste anhöriga. Så jobbigt att ta farväl av en fin människa och lika jobbigt att se människor som man älskar vara ledsna. Tyvärr är det livets gång och jag hoppas han har det bra nu och vilar i frid.
 
Efter begravningen åkte jag och syster in till stan för att handla lite till kalaset för småpojkarna på söndag, Jag älskar verkligen dom där små liven, dom har verkligen charmat sig in i mitt hjärta.
 
Ikväll så har jag och Fry grillat med mamma då pappa befinner sig i fjällvärlden. Efter maten kom Johanna och vi hade spelkväll, en riktigt mysig fredag och imorgon ska jag sova ut och förhoppningsvis mysa i fint väder! 
 
/L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0