När livet känns helt okej.

Udon sover sedan länge tillbaka, själv sitter jag i min säng och funderar på att ta en date med John Blund även jag. Dagen och veckan har varit väldigt fin. Vi har hunnit med att bestämma resrutt på vår examensresa som kommer att gå till Afrika, Kenya-Tanzania. Det går verkligen framåt med den och inom kort kommer även priset vara satt, känns faktiskt riktigt spännande!
 
Idag har jag hunnit med lite plugg samt både skjutsat/hämtat till/från tåget. Eftersom att Emma har pojkbesök så fick det bli en gemensam middag och en massa surr och sång (i vanlig ordning). Kan inte annat än att ge han ett plus i kanten som kommer och hälsar på henne trots det långa avståndet, så otroligt fint.
 
Imorgon väntar mer pluggande och mest troligt en springtur!
 
Chiao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0