Tung dag och tårar.

Idag har varit en sån där dag då allt kommer på en gång, man börjar tvivla. Mest på sig själv men även på allt runt omkring,  vilket gör att man blir som en tickande bomb. Så när en liten motgång kommer, kan allt brista.  Idag har varit en jobbig dag, mycket som händer i hjärnan, speciellt när man inte sovit ordentligt på väldigt länge...
 
När man sitter i en taxi och börjar tokgrina för att man känner att allt kommer som en flygande tung sten mot en, när stressen släpper men samtidigt blir starkare, när du inser en massa saker som du inte vill inse.. Kommer nog aldrig glömma taxikillens min när jag hoppar ut ur taxin.. Han var helt förstörd och frågade om han kunde bära in väskorna till mig, han tittade verkligen på mig med blicken om att jag kunde gå sönder vilken minut som helst..
 
Jag antar att han inte var beredd på att han skulle få en passagerare som helt plötsligt brister ut i tårar, å andra sidan var det inget jag var beredd på heller.. Är i alla fall
tillbaka i mitt boende och nu hoppas jag att jag ska kunna sova trots att ödlan mest troligt gömmer sig någonstans i mitt rum.. 
 
Idag är det otroligt många som jag saknar.
 
/L


Kommentarer
Din Strumpa.

Många styrkekramar. Du är GRYM! Kom ihåg det :) älskarej <3

2013-10-21 @ 18:09:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0