Det är så synd att du är så söt.

I söndags blev man ett helt år äldre och det firades med fina vänner och bästa vännen i Thailand. Det blev en massa alkohol, dans och för vissa bad. Målet var tydligen att få ned mig i poolen, men jag lyckades hålla mig undan genom att vara på dansgolvet hela natten istället. Dagen efter var dock mindre kul, men ändå helt okej med tanke på hur mycket alkohol som intogs!
 
Idag har jag följt med på ännu en tur även hunnit äta värdelös middag (tur den bara kostade 15 svenska kronor ^^). Min dator har även gått sönder, eller tangentbordet och musplattan har gett upp.. Så det fick bli tröstätning av massa meloner. Drömde även en sjukt obehaglig dröm inatt, vaknade i panik och trodde jag skulle dö. Så det kompensera jag genom att dagdrömma en massa fina drömmar. Imorgon ska jag även få följa Johan på sin första egna grupp här, vilket ska bli väldigt roligt! 
 
Men nu date med John Blund!
 
//L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0