Khao Lak/Khao Sok /sportdag.

Varför är det så att när man måste sova så går det inte och när man inte får sova så vill man inget hellre...
 
Imorgon eller om några timmar bär det av mot Khao Lak och Khao Sok för att följa med när Johan ska leda turen, känns inte alltför roligt att stiga upp och måsta spendera massa tid i en buss.. Men hur som helst blir det säkert jättebra!
 
Imorgon är det även sportdag/firma fest på kontoret, och alla är så spända för denna dag förutom jag.. Som tur är spenderar jag mesta delen av dagen i Khao Sok, och när vi kommer hem tänker jag ta plats som fotograf istället för spelare!
 
På tisdag har jag även min första egna tur, är ganska nervös men jag hoppas att det ska gå bra! Sedan fortsätter jag med mina egna turer resten av veckan, om jag nu inte faller ihop totalt vill säga!
 
/L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0