Gårdagen en upplevelse för sig.

Gårdagen blev minst sagt intressant. Vi började med en Thailändskskräckis på bio (vilket jag aldrig mer gör om). Efter det drog vi vidare till sky bar och nattklubben 4U för att möta upp två partybrudar. Vi bestämde oss efter ett tag att dra till 7eleven för att köpa lite billigare alkohol, vilket slutade med att vi hade världens förfest på gatan! 
 
När klockan började närma sig 03 så drog vi tillbaka till 4U för att dansa loss och bara ha allmänt kul. Det slutade med en massa shots och dansande ladyboys juckande mot oss. Väldigt underlig men också rolig kväll och upplevelse. Vi var hemma någongång vid 06- 07 på morgonen och som tur var har det varit molnigt hela dagen, så jag har inte behövt ha dåligt samvete över att ligga i sängen hela dagen!
 
Nu sitter jag dock i sängen och är så nervös att jag onte riktigt vet vad som ska kunna lugna mig.. Har nämligen min första grupp aldeless själv imorgon. Ska bli fruktansvärt roligt men mycket information som ska hållas reda på för att ge kunderna så bra tur som möjligt! Tänk om jag glömmer något.. Tänk om jag får total blackout.. Just ja.... Andas var det....


Kommentarer
Ingela

Va ljus du har blivit, coolt :)

2013-11-30 @ 23:04:52
lisse

haha jaaa, kommer nog dock färga tillbaka det väldigt snart!

2013-12-09 @ 15:32:33
Ingela

Kanske satsa på blå :)
Min brevlåda saknar kompis!! :)

2013-12-09 @ 20:22:08
Lisse

Haha, provade skicka via mms också men de gick inte, dom är påväg men jag var lite seg ;) men tre styckenlär vara på g om jag inte minns fel ^^

2013-12-11 @ 16:52:44
IL

Det sks bli spännande, längtar längtar längtar efter posten :)
Kanske du hinner hem innan posten har hunnit till mig ;)

2013-12-11 @ 19:07:08
lisse

kan finnas en risk då dom inte är så snabba här ;)

2013-12-14 @ 19:40:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0