kaos

Tror aldrig jag har längtat hem så mycket som jag gör nu, tror aldrig jag har varit så energilös som jag är nu. Är så otroligt glad att jag snart får åka hem, träffa min hund, min familj och mina vänner. Ska bli så otroligt skönt att få andas in lite norr luft igen, hoppas bara på att snön inte försvinner alltför mycket då jag planerat skoterutflykt och allmänt mys i vårsolen.
 
Just nu är de kaos i mitt huvud och jag behöver en paus, ska på ett sätt bli skönt att åka till Gbg, samtidigt som min energi är på tok för låg för att ens försöka tänka positivt.. Men om man ler tillräckligt mycket, så borde man ju lura sig själv och då borde man ju le av sig själv efter ett tag. Har ju sett fram emot den här resan jätte länge, så nu ska jag inte låta mig själv förstöra den genom att tappa all energi och ha hemlängtan, eller okej inte hemlängtan men Hugo längtan.. Tänk att min söta lilla pojkehund en gång i tiden var en liten pojkevalp, tiden går för fort! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0