Ibland behöver du kanske vara nere för att komma tillbaka ännu starkare.

Idag är nog första gången på väldigt länge som jag känner att jag bara vill ha kul,
bara leva och njuta av sommaren.
 
Helgen har varit riktigt fin, igår agerade jag fyllechaffis och hängde med fina människor i parken, sen var det även första gången som jag var ut nykter på krogen. Måste faktiskt säga att de var riktigt trevligt trots att jag var nykter, träffade massa folk som jag inte pratat med på länge, skjutsade hem lite fylletrattar och insåg att det är rätt skönt med nyktra helger. Dock förstår jag inte riktigt hur jag kan känna mig mer bakis då jag varit nykter än då jag faktiskt är bakis. Men kan tänka mig att annat folk mådde betydligt värre idag. Sjukt fin kväll med mys och trevliga människor.
 
Ikväll hade vi tänkt spela lite kubb i södra, men då vädret inte var med oss satte vi oss på Nodo och surrade för fulla muggar. Jag och Emma träffades tidigare så dök Daniella upp efter jobbet, riktigt trevlig kväll med massor av surr och skratt. Avslutade kvällen med ett försök av att ta en cache med Patrick på hemvägen, men myggen vann och vi gav upp väldigt fort.
 
Imorgon blir det städning av bilar och rum på hög nivå, tänker även ta upp träningen. Första gången på länge som jag faktiskt känner motivationen till att träna, som jag har saknat den! Hoppas även på fint väder så man kanske kan ta årets första dopp och få simma lite.
 
Hej sommar och vågar jag säga välkommen tillbaka Liselotte?!
 
/L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0