Jag skulle ljuga.

Jag skulle ljuga om jag sa att det inte gjorde ont.
Jag skulle ljuga om jag sa att jag tyckte att de var för det bästa.
Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte vill något mer med dig.
Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte känner sorg.
Jag skulle ljuga om jag sa att jag bara vill vara din vän.
Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte fallit för dig.
 
Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte försöker ljuga för mig själv genom att intala mig att ovanstående rader faktiskt är lögner..
 
Och om man ljuger tillräckligt länge så borde man så småningom börja tro på de. Det är i alla fall vad jag hoppas.. 
 
Däremot skulle jag även ljuga om jag sa att jag inte känner lättnad över att vi faktiskt ska försöka vara
vänner..  
 
Lite djup såhär dagen till ära, nu blir de sova ett par timmar till,  bara för att jag är ledig och faktiskt kan..
 
//L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0