Beautiful day!

Fick världens oväntade och finaste blommor levererat till dörren idag. Efter att ett för mig okänt nummer provat ringa mig sen igår så tog jag tjuren vid hornen och googlade, det visade sig vara interflora. Jag ringde upp och undrade vad dom hade på hjärtat när hon säger "Vi har blommor till dig". 
 
Kan säga att jag blev ganska chockad när hon sa det och väldigt överraskad när jag såg vad som stod på kortet, La ihop ett plus ett men vågade inte riktigt tro att de var sant, men de var det. Så sjukt fina, från en fin person och vilken sjukt bra dag de blev. Jag älskar verkligen blommor och nu står dom så fint och pryder min svarta byrå i mitt rum!
 
Detta gjorde i alla fall min dag/vecka. Helt underbart!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0