Året 2012

År 2012 har faktiskt varit ett riktigt bra år, Jag hann med en Kreta resa, lärde känna nya helt underbara människor, jag flyttade till världens minsta ort/samhälle för att börja studera. År 2012 blev allt från kaos, kompicerat, roligt, tårar till helt underbart! och jag ser nu fram emot ett ännu bättre 2013!
 
Januari:
Starten på det nya året 2012 var kall men ändå rätt så fin,
jag plockade fram kameran och fann inspiration till att börja fota mer.
 
Februari:
Fortsatte med zumban började hitta mig själv, gick ned i vikt och
började inse hur mycket jag faktiskt brann för dansen. Jag började
hålla i egen koreograferade låtar och pass. Vilket var helt underbart!
 
Mars:
Jag började inse att jag var tvungen släppa taget för att gå vidare.
Började även fundera vad jag ville göra av mitt liv.
Planerade även en utlandsresa med mina fina flickor.
 
April:
En av mina bästa vänner var äntligen tillbaka från en tre månader
lång resa i Usa. Umgicks i mängder med alla mina fina,
och började verkligen hitta mig själv.
 
Maj:
Maj var en månad full av energi, Jag insåg vilken idiot jag varit och
gjorde mig av med alla energi tjuvar, jag höll i zumba pass,
var med och fotade till Military training. For på en oförglömlig resa
till Kreta där vi sola,bada och bara njöt och såg på fina pojkar ^^
 
Juni:
Juni var kamerans månad, jag fotade iprincip allt jag kunde.
Jag kom även på vad jag ville göra och tog tjuren vid hornen och
ansökte till en Reseproducent utbildning och kom in.
 
Juli:
Juli månad bestod av diggiloo i Storforsen, sol, badande, pdol,
en massa fixande, flyttkaos och jobb.
 
Augusti:
Förutom flyttkaos umgicks jag med fina människor, samt träffade nya.
Det blev jobbigare att flytta ifrån, men efter många om och men tog
jag mitt flyttlass och for. Skolan drog igång och många timmar
spenderades vid telefonen.
 
September:
Var en månad av lära känna varandra, vi hade olika aktiviteter i form
av team building. Vi skapade våran lilla familj och jag fick smeknamnet
Doris (från fisken i hitta nemo). Min fina sambo fyllde även år,
vilket firades med ballonger och en jäkla massa alkohol.
 
Oktober:
Jag och två fina brudar från klassen anordnade födelsedags maskerad
eftersom att vi fyllde år så pass nära varandra. Cici kom från sthlm för
att hälsa på och fira mig på min födelsedag.
 
November:
Vi drog iväg till Rättvik för att festa loss till maskinen. Det blev mer
festande och även en spontan tripp till Falun. 
Vi var två Göteborgare, en Skåning och jag (Norrland) som bestämde
oss att knallade ut i skogen på en tre timmars lång promenad.
 
December:
Vi hade roligaste Julfesten med klassen, vi var skoltrötta som bara den
men med hjälp av varandra klarade vi oss igenom även denna månad.
 
Jag vinkade hej då till min fina familj som jag fått mig och för att inte
glömma alla mina fina klasskamrater, och jag åkte hem till Norrland för
att fira jul och nyår. Nu har jag varit hemma i nästan tre veckor och det
ska bli kul att träffa alla igen, med massor av ny energi!
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0